Eerste editie Club van 100

Op een mooie zomeravond in Maarssen bij Le-Brasseur vond de eerste editie van de BNI Club van 100 plaats. Netwerken met de toppers uit de regio’s Gooi en Vechtstreek Amsterdam, en tevens Noord Holland was vertegenwoordigd. Iedere laatste vrijdag van de maand zullen de happy few door mij persoonlijk worden uitgenodigd voor de Club van 100. Het initiatief is gestart omdat ik wekelijks ervaar wat netwerken kan betekenen. Iedere vrijdagochtend kom ik namelijk samen met een groep ondernemers en verdelen wij business. Business Network International is een club die werkt op basis van ‘het geven loont principe’ doormiddel van het doen van aanbevelingen.

In heel Nederland zijn lokale groepen actief en in deze nieuwe maandelijkse bijeenkomsten brengen we de best presterende ondernemers en professionals samen. Tijdens het diner worden verschillende stellingen doorgenomen en zoeken we naar kansen binnen elkaars netwerk.

De zoekvraag van de deelnemers

De deelnemers wil ik middels deze blog graag voorstellen met bijbehorende zoekvragen, van links (eerst naar boven) en dan naar rechts, hebben we Ronald van Proosdij van Buro Proost, hij is onder andere op zoek naar reclamebureaus. Zijn kracht ligt met name in storytelling waarbij hij grote consumenten-marketing campagnes op touw zet.

Meriam Slijkerman is een high end business coach die ondernemers begeleid in hun weg naar succes. Hiervoor heeft ze een trainingsprogramma en organiseert ze business events waar je je voor kunt aanmelden. De focus ligt op ondernemers die door de 100.000 euro heen willen breken om naar de miljoen omzet te groeien. Meriam komt graag in contact met ondernemersnetwerken, trainersopleidingen en coachopleidingen. Regelmatig geeft zij namelijk een presentatie of mini masterclass. Hierin inspireert ze ondernemers hoe zij slimmer en efficiënter kunnen ondernemen met als thema “Heel goed verdienen in minimale tijd!”

Na ondergetekende volgt Pim van Asperdt, ondernemersadviseur bij Thexton Armstrong. Pim zijn gouden term is winstlekkage. Ondernemers welke teveel uren werken en dus onmisbaar zijn voor hun organisatie wilt hij graag ontvangen. Meer vrije tijd creëren of gewoon samen toewerken naar een verkoop, dat is zijn specialisme. Wil je in aanraking komen dan kan dat via masterclasses welke periodiek worden georganiseerd.

Grafisch designer Krista Peeters wilt haar netwerk uitbreiden met specialisten. Ze geeft aan veel opdrachtgevers nog meer in de breedte te willen bedienen en daarom wilt ze het team van DTPers, vormgevers en 3D toppers vergroten. Krista is verder op zoek naar partijen die een one stop shop willen op het gebied van idee naar creatief concept. Ze laat een creatieve vingerafdruk achter op al het grafische werk. Van logo huisstijl tot aan webdesign!

Otto Brouwer, gastheer van Le-Brasseur, wilt graag meer zakenmensen aantrekken in zijn etablissement. Het laatste jaar heeft hij zelf een verbouwing gerealiseerd om trainingen en workshops te kunnen faciliteren. Voor bedrijven in en rond Maarssen een mooie plek om te vergaderen of te trainen. Met het schitterende terras is het ook de perfecte trouwlocatie!

Margot Freericks van het gelijknamige Freericks HR services legt zich toe op bedrijven van 1 tot 250 medewerkers. Ze heeft voor het MKB dan ook een dienstverlening in abonnementsvorm ontwikkeld. Margot is contract en CAO deskundig dus kan alle vragen op dit gebied ondervangen.

Sandor Tijhof van Trifium sluit verzekeringen af. Bedrijven die minimaal 1 man personeel in dienst hebben kan hij perfect ontzorgen. Sandor wilt zijn netwerk uitbreiden met schilders, bouwbedrijven en schoonmaakbedrijven. Daarnaast is Trifium ook gespecialiseerd in de zwaardere sectoren waarbij de risico’s groter zijn. Ervaring leert dat zij vaak tussen de 10% & 30% op de premie kunnen besparen.

De volgende editie van de BNI Club van 100 zal op vrijdag 26 juli mede worden georganiseerd door Linda Lee Sargeant van Promo Extended.


Dit blog is geschreven door

Sander Kuiper Sales Manager