Quebit team

Trendel

Trendel is in 2006 gestart en inmiddels uitgegroeid tot een landelijk werkende adviesorganisatie gericht op arbeidsomstandigheden, verzuim en organisatie. Dit doet Trendel door bedrijven te ondersteunen met het zoeken naar passende oplossingen in verzuim, preventie, personeels- en gezondheidsmanagement.

Op de website is allereerst een slider met wisselende afbeeldingen te vinden. Hier worden ook gelijk de drie voornaamste diensten van Trendel weergegeven: verzuim, preventie en werkgeversadvies. Ook zijn hier buttons te vinden met call-to-actions waarmee de bezoekers naar andere pagina’s worden genavigeerd. In de header van de website is ook een call-to-action opgenomen, namelijk een klikbaar telefoonnummer waarmee de bezoeker direct contact kan opnemen.

Vervolgens zijn onder de header opnieuw de drie voornaamste diensten weergegeven. Hierdoor kunnen de bezoekers gemakkelijk naar de gewenste dienst navigeren. Tot slot zijn er onderaan de pagina een aantal Unique Selling Points (USP’s) en nog meer call-to-actions voor zowel het opnemen van contact als het navigeren naar de social media kanalen van Trendel te vinden. Ook kan de bezoeker zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief.

Trendel
Bezoek de website